שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורומים מקצועיים לדיירים ולועדי בתים


הפורומים של בית משותף הינם המקיפים ביותר בתחום הבית והבית המשותף ומנוהלים על ידי אנשי מקצוע בתחומים הרלוונטיים. הנכם מוזמנים לשאול שאלות ולקבל ייעוץ ראשוני, בלתי מחייב ובחינם ממיטב המומחים של פורטל בית משותף.

משפטי לוועדי הבתים

פורום משפטי לוועדי הבתים

פורום יעוץ משפטי - בתחום המשפטי בכל הנושאים הקשורים לבית המשותף, סיכסוך שכנים, רכוש משותף, סכסוכי שכנים ועוד. אין להתייחס לתשובות כייעוץ מבחינה משפטית אלא כסיוע להבהרת נושאים שונים בתחום זה בלבד. ניהול הפורום על ידי עו"ד עופר שחל המומחה בתחום הרכוש המשותף. את סיפרי "המדריך השלם לבית המשותף" ניתן לרכוש דרכי ישירות. ניתן לסמס למספר 0505255266 ולהזמין את הספר. מחיר 89 ₪. תוספת למשלוח בדואר רשום 16 ₪. תשלום במזומן או בהמחאה. מנהל הפורום: עורך דין עפר שחל.
משכנתא - ייעוץ ומיחזור

פורום משכנתא - ייעוץ ומיחזור

פורום משכנתא עוסק בנושא מיחזור משכנתא, תמהיל משכנתא, נטילת משכנתא חדשה, ריבית משכנתא, מסלולי משכנתא. בואו להתייעץ בפורום בפורטל בית משותף! מנהל הפורום: פליקס סנדל/מנהל הפורום.
ניהול מקצועי ועדי בתים

פורום ניהול מקצועי ועדי בתים

ניהול ועד בית - "וועדי כל הבתים התאחדו". הפורום נותן ייעוץ מקצועי לועדי בתים חדשים וותיקים בכל הקשור לניהול ועד הבית. הזדמנות נדירה ליצור קשר בין ועדי בתים כדי לעזור האחד לשני במתן פתרונות בכל הקשור לניהול ועד הבית. מנהל הפורום: נאמ.
שיפוץ ובינוי, איטום ובידוד

פורום שיפוץ ובינוי, איטום ובידוד

שיפוצים - כל הנושאים הקשורים לשיפוצים, בעלי מקצוע מומלצים, קבלנים מומלצים וכל מה שעולה על הדעת בנושא זה. מנהל הפורום הוא מומחה בתחום זה וכדאי להעזר בשרותיו. מנהל הפורום: דורון ט.
אדריכלות ועיצוב פנים

פורום אדריכלות ועיצוב פנים

הפורום בניהול זוהרה קליין עוסק בתכנון ואירגון הדירה/הבית/העסק. אפשר לדבר על: אלמנטים בעיצוב, פתרונות אחסון, נישות גבס, עיצוב המטבח, עיצוב ותכנון התאורה כולל בית חכם,חיפויים וריצופים, נגרות וריהוט, שילובי צבעים וטקסטורות , על תקציב וליווי הפרוייקט עד שלב הגמר. לפרטים נוספים הקלק על זוהרה קליין מנהל הפורום: זוהרה קליין.
גינון ותיכנון נוף

פורום גינון ותיכנון נוף

פורום גינון - תכנון גינות, תחזוקת גינות, אחזקת גינות, גינות נוי, גינות גג - הפורום עוסק בכל ההבטים הקשורים לגינון. משלב הקמת גינת הבניין והבית הפרטי, המרפסת, או הגג ויכלול טיפים וייעוץ לבחירת הצמחיה והנוי, טיפול בבעיות צמחיה ועוד. מנהל הפורום: גינון אורבני.
חשמל ותאורה

פורום חשמל ותאורה

חשמל ותאורה הינם נושאים חשובים שיש לתת את הדעת עליהם כאשר עוברים לבית חדש, משפצים בית ישן או סתם עושים שינויים. המומחה שלנו וגם הגולשים יענו לכם על שאלות בנושא. מנהל הפורום: דורון ט.
נדל

פורום נדל"ן - תכנון ובנייה

הפורום יעסוק בכל הנושאים וההיבטים בנושאי שמאות מקרקעין, חוק ומשפט, מיסוי, חשבונאות, כלכלה, מימון, הנדסה ומדידות ותיווך וישמש למתן תשובות והכוונה ראשונית לשאלות הגולשים ולהחלפת דעות בסוגיות מקצועיות שונות הקשורות לתחום. מנהל הפורום: ישראל שטיין.
ליקויי בניה וביקורת מבנים

פורום ליקויי בניה וביקורת מבנים

הפורום יעסוק בהיבטים השונים של ליקויי בניה, ביקורת מבנים, אי התאמות למפרט הקבלן וזכויות הקניין של רוכשי הדירות, הן בנושא רכוש פרטי והן לעניין רכוש משותף. מנהל הפורום: יואל בן עזרא, מהנדס אזרחי.
פנאי ועשה זאת בעצמך

פורום פנאי ועשה זאת בעצמך

פורום זה נועד לתת יד תומכת ועזרה לבעלי "ידיים טובות" וכאלו שפחות. עבודות עץ ומתכת, תיקונים והרכבות שונים בבית ועוד. מנהל הפורום: דודי יפרח, צוות-האתר.
עיצוב ופאנג שואי

פורום עיצוב ופאנג שואי

הפורום יעסוק בכל הנושאים, ההיבטים והלבטים בנושאי עיצוב הבית, הגינה והבית המשותף, יישום רעיונות עיצוב באמצעות חומרים, רעיונות לעיצוב תוך התחשבות במגבלות וכן עיצוב על פי תורת הפאנג שואי. מנהל הפורום: מיכל הופמן- מנהלת הפורום.
ביטוח כללי ובתים משותפים

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

הפורום יספק מידע והדרכה בכל הנוגע להגנת הדיירים וועד הבית בפני נזקים שעלולים להגרם לרכוש הפרטי והמשותף וכיצד למזערם. בניהול "המרכז לביטוח דירות ובתים משותפים", אלי בר-עוז. מנהל הפורום: אלי בר עוז.
שיתוף פעולה בין כל הקהילות

פורום שיתוף פעולה בין כל הקהילות

"פורום דיירים" בו נעלה מדי פעם סוגיות משותפות לכולם ונודה להתייחסותכם והשתתפותכם. הפורום נועד לקשר בין כל הקהילות בשאלות ובעיות משותפות מנהל הפורום: צוות-האתר, דרור מנהל פורטל בית משותף.
איכות סביבת המגורים

פורום איכות סביבת המגורים

בנו לכם תחנת דלק מתחת לבית? קמתם בבוקר וגיליתם אנטנה סלולרית בבניין ממול? עוברים לשכונה חדשה וזקוקים לייעוץ סביבתי? הצטרפו לפורום! איכות סביבת המגורים – כבישים, תחנות דלק, תחנות חשמל, אנטנות סלולריות ותכנון בסביבת המגורים. מנהל הפורום: אין מנהל, פורום פתוח
ניהול תקציב משק הבית

פורום ניהול תקציב משק הבית

מטרת הפורום היא מענה לניהול תקציב המשפחה בצורה מאוזנת על מנת שלא להכנס להוצאות וחובות מיותרים. את הפורום מנהל מרצה ומנהל סדנאות לניהול תקציב משפחתי. מנהל הפורום: פליקס סנדל/מנהל הפורום.
דיני משפחה

פורום דיני משפחה

הפורום ייתן מענה בכל מה שקשור להסכמי ממון, ירושה של דירה או דירות, רישום של דירה על שם בני הזוג, אי רישומו והמשמעויות, הערת אזהרה, חתימת הסכם ממון, פירוק שיתוף במקרקעין וכד' מנהל הפורום: עו"ד אבישי גריידי.
תמ

פורום תמ"א 38

תמ"א 38 - תוכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים נגד רעידות אדמה. מזמינים אתכם לשאול שאלות ולקבל את כל התשובות בנושא התמ"א 38. מנהל הפורום: ישראל שטיין.
פינוי בינוי

פורום פינוי בינוי

חושבים על פינוי בינוי? פורטל בית משותף מלווה אתכם בכל התהליך המורכב. מוזמנים לשאול את כל השאלות המורכבות בנושא זה ואנו נשמח לענות לכם ולתת לכם את כל המידע הרלוונטי מנהל הפורום: אין מנהל, פורום פתוח
אחזקת בתים משותפים

פורום אחזקת בתים משותפים

קיבלתם את ועד הבית? יש לכם שאלות לגבי כל מה שקשור לתחזוקה השוטפת של הבניין? קבלו מאיתנו את כל העזרה המקצועית וטיפים לעבודה מול בעלי המקצוע השונים והמערכות השונות בבניין מנהל הפורום: אין מנהל, פורום פתוח



eyeweb בניית אתרים לעסקים