|
חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין! |
המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:
072-2222150
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
תוכן הודעה בפורום |
תגובה בפורום | חזרה לפורום
|
|
ניהול כספים אצל האפוטרופוס |
נושא: |
מורגי |
נשלחה על ידי: |
09/02/2007 17:45:00 |
בתאריך: |
גוף ההודעה: |
מדובר על נעדרת משנת 1967 וכספיה מנוהלים החל משנת 1983 אצל האפוטרופוס
קיבלתי הודעה שהאפטרופוס הכללי מופקד על ניהולם של נכסים עזובים
ובהתאם מנהל משרדינו כ-11000 ש"ח על שם הנעדרת
השאלה האם מדובר על סכום המעודכן להיום או לשנת 1983 שבתאריך זה קיבל לידיו האפוטרופוס את ניהול הכספים
|
שתף חברים:
|
|
|
תגובות להודעה: |
09/02/2007 17:45:00 |
מורגי |
ניהול כספים אצל האפוטרופוס
|
מדובר על נעדרת משנת 1967 וכספיה מנוהלים החל משנת 1983 אצל האפוטרופוס קיבלתי הודעה שהאפטרופוס הכללי מופקד על ניהולם של נכסים עזובים ובהתאם מנהל משרדינו כ-11000 ש"ח על שם הנעדרת השאלה האם מדובר על סכום המעודכן להיום או לשנת 1983 שבתאריך זה קיבל לידיו האפוטרופוס את ניהול הכספים
|
12/02/2007 18:41:00 |
עו"ד אבישי גריידי
|
תשובה מעו"ד אבישי גריידי
|
הכספים אמורים להיות מנוהלים על ידי האפוטרופוס הממונה החל מיום המינוי בפיקוח הממונה על האפוטרופסים - במשרד המשפטים האפוטרופוס הכללי. יש לברר תחומי השקעה עם האפוטרופוס הכללי. כמוכן, יש להגיש דוחות שוטפים לאפוטרופוס הכללי. | |
|
| |