שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום עיצוב ופאנג שואי

מדור שיפוץ הבית  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

הפורום יעסוק בכל הנושאים, ההיבטים והלבטים בנושאי עיצוב הבית, הגינה והבית המשותף, יישום רעיונות עיצוב באמצעות חומרים, רעיונות לעיצוב תוך התחשבות במגבלות וכן עיצוב על פי תורת הפאנג שואי.
מנהל הפורום:
מיכל הופמן- מנהלת הפורום.

פורום עיצוב ופאנג שואי

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


ת. לידה.. צריך? שיהיה בכל מקרה נושא:
רייצל נשלחה על ידי:
07/12/2005 09:58:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
תאריך לידה שלי 15.6.77
שתף חברים:

תגובות להודעה:

06/12/2005 11:22:00 רייצל   דירה קטנה, כמה שאלות..   הודעה עם תוכן
עברתי לפני כחודש לדירת חדר וחצי כאשר החדר הוא הסלון , דלת הכנ יסה נפתחת לפנים הסלון שמתפרש לצד ימין ומשמאל לדלת הכניסה נמצא המטבח שהוא ממש ממש קטן ובהמשך בקו ישר קיים משקוף ללא דלת (ששמתי שם וילון חרוזים) המוביל לחדר השינה (חצי חדר). חדר השינה הוא ארוך וצר ולו גם דלת יציאה לחצר הבניין (פעם זה היה מרפסת שסגרו אותה ויש חלונות ללא תריסים שאותם כיסיתי עם תריסים מעץ). המיטה ממוקמת מתחת לחלונות הראש פונה למערב והרגלים למזרח, דלת היציאה לגינה לכיוון דרום ממש ממול דלת הכניסה. אין מראות בחדר שינה, הארון ממוקם ממול המיטה ליד דלת היציאה לגינה. מעל הראש ישנם מדפים עליהם הנחתי נרות רייחניים וזוג ברווזים מנדריניים. לצערי מפאת חוסר מקום אני מאחסנת ארגז פתוח עם הרבה ציוד (ספרים, ציוד קמפינג וכו´) מתחת למיטה וידוע לי שהדבר יכול ליצור בעיות שינה. האוירה מרגישה טובה בבית (גם מצאתי זוגיות מרגע כניסתי לדירה) אבל אני כל הזמן חולה (בעיקר בגרון, דלקות) ומרגישה שלא ישנה טוב..אשמח לקבל חוות דעתך בקשר למצב הבריאותי, שיפורים בנוגע לשינוי במרחב הביתי ומה ניתן לעשות לזירוז מציאת עבודה במקום הקיימת.
בית מספר 4 א´ דירה 1 קומת קרקע
10/12/2005 15:40:00 מירב אייכלר - מנהלת פורום   תיקונים לחדר שינה     
הי וברוכה הבאה לפורום,

במסגרת הייעוץ מרחוק לא ניתן לאבחן בעיות של אנרגיה של מחלות מאחר והדבר דורש בדיקה פרטנית של הבית. זיהוי המיקום הספציפי של אנרגיית השפע (לחיזוק הקריירה) או אנרגית מחלות בביתך דורש בדיקה של הבית מהמקום עצמו ולכן לא ניתן לעשותה באינטרנט. יחד עם זאת, מן התיאור שלך עולות כמה בעיות והייתי ממליצה לך לערוך מספר שינויים.

ציינת שישנם מספר מדפים מעל הראש (מעל המיטה) - הדבר אינו טוב ומפריע לאיכות השינה שלך. מדפים אלו יוצרים לחץ מעל הראש ואף מהווים מעין איום (גם אם רק ברמה הפסיכולוגית) של משהו כבד שתלוי מעל הראש ועלול לפגוע. גם אם פיזית המדף אינו פוגע - הוא מזיק ברמה הפסיכולוגית של התת מודע. לכן אני ממליצה להזיז את המדפים ולא לישון במצב שבו תלוי משהו על הקיר מעל הראש.

דבר שני שהייתי משנה הוא החלון מעל המיטה. אני מבינה שהדירה קטנה וייתכן ואין אפשרות אחרת למקם את המיטה שלא תהיה מתחת לחלון. במידה ואין אופציה למקם את המיטה במיקום אחר - מומלץ לסגור את החלון בזמן השינה כדי לאפשר לגוף שלנו מנוחה מלאה ושלווה. זה המפתח לבריאות פיזית ונפשית.

בהצלחה,
מירב אייכלר
יועצת פנג שואי
11/12/2005 14:14:00 רייצל   בקשר למדפים        
הי מירב, תודה על התגובה. לצערי המדפים הם בתוך הקיר, כך שלא ניתן להורידם. אולי כדאי להזכיר שזה בעצם מן גומחה בתוך הקיר שמעל המיטה בצד ימין .. האם עצם זה שהמדפים לא ממש מעל הראש אלא בתוך הקיר משנים את המצב? אם לא, מה ניתן לעשות במצב הקיים כדי לשפר את איכות השינה..
תודה מראש
19/12/2005 12:08:00 מירב אייכלר - מנהלת פורום   מדפים או נישה?            
הי,
במידה ומדובר בנישה פנימית ולא במדפים שבולטים החוצה אל מעל הראש - זה בסדר.
הקפידי לאכסן בנישות אלו את המינימום, רק דברים שהם בשימוש הפנאי (ספר למשל אך שאינו קשור ללימודים או עבודה) או חפצי נוי.


שלך,
מירב אייכלר
יועצת פנג שואי
07/12/2005 09:58:00 רייצל   ההודעה מוצגת     ת. לידה.. צריך? שיהיה בכל מקרה     
תאריך לידה שלי 15.6.77

eyeweb בניית אתרים לעסקים