|
חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין! |
המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:
072-2222150
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
תוכן הודעה בפורום |
תגובה בפורום | חזרה לפורום
|
|
נותר לך רק לדבר איתה |
נושא: |
זמי1 |
נשלחה על ידי: |
02/02/2016 14:51:00 |
בתאריך: |
|
|
תגובות להודעה: |
17/01/2016 08:19:00 |
מיכאללה |
שדרוג בלמים במעליות
|
קיבלנו מכתב מבהיל מחברת המעליות, בליווי מכתב מוזר של מינהל הבטיחות, המודיע לנו שיש להחליף את בלמי המעלית על חשבון הדיירים. יש לציין שהבניין בן 5. בכל מקרה של recall בטיחותי, אני יודעת שהתקיון מתבצע על חשבון היצרן, למה על חשבון הדיירים? האם זה חוקי? האם מותר לדרוש מאיתנו אחרי שהם התמהמהו 4 שנים בהעברת מסקנות "מסכנות חיים" לטענתם? מה עושים |
24/01/2016 17:02:00 |
זמי1
|
חוזה
|
האם חוזה ההתקשרות עם חברת המעליות בידכם? כל עניין השירות, מחירים, אחריות, חלפים, הכל צריך להיות כתוב שם. אם תצליחו להוכיח כי הדבר באחריות החברה מהטוב. איפה דו"ח אחרון של יועץ המעליות שאמור לבדוק את המעלית מידי חצי שנה? הוא היה אמור לעלות על הבעייה ולהודיע לכם, על פי חוק.
| |
24/01/2016 20:27:00 |
מיכאללה
|
בעיה בינלאומית
|
זו בעיה שהתגלתה באנגליה. לפי נסיוני, כשמוצאים תקלה בטיחותית, החברה היצרנית אחראית לתיקון, כפי שנהוג במכוניות. השאלה מי הסמיך את הגב´ ממשרד הכלכלה להחיל את התיקון על הדיירים | |
02/02/2016 14:51:00 |
זמי1
|
נותר לך רק לדבר איתה
|
| |
|
| |