שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום ליקויי בניה וביקורת מבנים

מדור בניין ודיור  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

הפורום יעסוק בהיבטים השונים של ליקויי בניה, ביקורת מבנים, אי התאמות למפרט הקבלן וזכויות הקניין של רוכשי הדירות, הן בנושא רכוש פרטי והן לעניין רכוש משותף.
מנהל הפורום:
יואל בן עזרא, מהנדס אזרחי.

פורום ליקויי בניה וביקורת מבנים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


תיקון גג בבניין מגורים נושא:
חנה56 נשלחה על ידי:
10/11/2013 01:51:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
שלום. אשמח לקבל הכוונה כלשהי בנושא.
מכיוון שאני מתגוררת בקומה האחרונה, הסכמתי לשלם לוועד הבניין 13 אלף שיוחזרו לי בהמשך על ידי הדיירים, בעבור תיקון גג לקראת החורף.
וועד הבניין מינה לשם כך עובדים והגג תוקן.
לא עבר חודש מאז והגשמים החלו והגג ש"תוקן" החל לנזול פנימה לתוך דירתי. מאחר שהתיקון לא נעשה כראוי והכסף שולם במלואו, פנינו לוועד הבית שייזמן את העובדים האלה בשנית ושיתקנו כראוי את הגג בעבורו שולם להם. על כך ענה לנו וועד הבניין כי הוא זימן את העובדים בפעם הראשונה, אך אינו נושא אחריות על עבודתם וכי אין בכוונתו לזמן אותם בשנית וזה מה יש.
כתבנו מכתב בשם כל דיירי הבניין. מהם הגורמים אליהם ניתן לפנות בעניין עוול זה? אשמח לתגובה, חנה.
שתף חברים:

תגובות להודעה:

10/11/2013 01:51:00 חנה56   ההודעה מוצגת   תיקון גג בבניין מגורים   הודעה עם תוכן
שלום. אשמח לקבל הכוונה כלשהי בנושא.
מכיוון שאני מתגוררת בקומה האחרונה, הסכמתי לשלם לוועד הבניין 13 אלף שיוחזרו לי בהמשך על ידי הדיירים, בעבור תיקון גג לקראת החורף.
וועד הבניין מינה לשם כך עובדים והגג תוקן.
לא עבר חודש מאז והגשמים החלו והגג ש"תוקן" החל לנזול פנימה לתוך דירתי. מאחר שהתיקון לא נעשה כראוי והכסף שולם במלואו, פנינו לוועד הבית שייזמן את העובדים האלה בשנית ושיתקנו כראוי את הגג בעבורו שולם להם. על כך ענה לנו וועד הבניין כי הוא זימן את העובדים בפעם הראשונה, אך אינו נושא אחריות על עבודתם וכי אין בכוונתו לזמן אותם בשנית וזה מה יש.
כתבנו מכתב בשם כל דיירי הבניין. מהם הגורמים אליהם ניתן לפנות בעניין עוול זה? אשמח לתגובה, חנה.
21/11/2013 11:46:00 צוות-האתר   תיקון גג בבניין מגוריםקישוק מצורף להודעה     
למען האמת לוועד אין אחריות על ביצוע העבודה אבל אחריותו לעמוד מול החברה המבצעת. מכל מקום פנו אתם ישירות לחברה ובמידה ולא תענו, תגישו תלונה למועצה לצרכנות כלהלן:

המועצה לצרכנות בטלפון 03-6241034.
אמון הציבור - טלפון – 03-5606069
רשות ההסתדרות לצרכנות 03-6921280/1.
כל הפרטים כאן :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3366564,00.html

eyeweb בניית אתרים לעסקים