|
חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין! |
המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:
072-2222150
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
תוכן הודעה בפורום |
תגובה בפורום | חזרה לפורום
|
|
צודק, אבל השכנים לא רוצים להשקיע כסף |
נושא: |
טל הפקות |
נשלחה על ידי: |
22/05/2009 03:50:00 |
בתאריך: |
גוף ההודעה: |
חברת האחזקה הציעה את השירות שלה ללא תשלום ועשתה פרוטוקול ראשוני, והעבירה לי אותו.
בגלל שאין מפתחות לגג/ מיכלי מים/חדר מעלית- אין התייחסות לנושא, עד שבוע הבא- הפרוטוקול.
הבנתי שגם אם יש דברים שלא כתבנו בפרוטוקול- חייבים לסדר ברגע שאנו רואים את הפגם. נכון ? |
שתף חברים:
|
|
|
תגובות להודעה: |
17/05/2009 03:05:00 |
טל הפקות |
מה לבדוק בפרוטוקול של הבניין עצמו ?
|
רכשתי דירה מקבלן ,כבר קיבלתי אותה. בגלל שאני "פלפל" , אני ועוד שכן ב"וועד" וכנראה אנחנו נחתום על הפרוטוקול של הבניין שהקבלן יעשה.
מה בודקים בדיוק ? (מעלית? חדר מדרגות? משאבות?) איפה הליקויים בד"כ ?
תודה |
16/06/2009 02:27:00 |
יואל בן עזרא, מהנדס אזרחי
|
תשובה
|
ככל הנראה, אינכם בעלי מקצוע בתחום, ולכן לא מצפים כי תרשמו אל כל ליקויי הבנייה בבניין.
חשוב להקפיד על רישום ליקויים גלויים- אריחים שבורים, סדקים בקירות, כתמים, פגמים בדלתות, ידיות פגומות וכיוצ"ב.
יתר הליקויים (הסמויים מעיניו של הדיוט) יאותרו על ידי מהנדס מומחה. | |
21/05/2009 14:00:00 |
ilanshemtov
|
מה לבדוק?
|
ממולץ מאוד לבחור אחת מתוך החברות המבצעות בדק בית מכיוון שיש כל כך הרבה ליקויים אפשריים שבדרך כלל מסתכמים בעשרות/ מאות אלפי שקלים.
| |
22/05/2009 03:50:00 |
טל הפקות
|
צודק, אבל השכנים לא רוצים להשקיע כסף
|
חברת האחזקה הציעה את השירות שלה ללא תשלום ועשתה פרוטוקול ראשוני, והעבירה לי אותו.
בגלל שאין מפתחות לגג/ מיכלי מים/חדר מעלית- אין התייחסות לנושא, עד שבוע הבא- הפרוטוקול.
הבנתי שגם אם יש דברים שלא כתבנו בפרוטוקול- חייבים לסדר ברגע שאנו רואים את הפגם. נכון ? | |
30/06/2009 15:34:00 |
יואל בן עזרא, מהנדס אזרחי
|
תשובה
|
למען הסדר הטוב;
1. רצוי לרשום בפרוטוכול המסירה כל פגם שיש בבניין, ללא כל ידע מקצועי. 2. מומלץ לא לחתום על אף מסמך, ויחד עם זאת- לקבל העתק של כל מסמך שכן נחתם. 3. זכויותיכם לא ייפגעו בגלל פרוטוכול מסירה שאינו מלא. 4. מומלץ לבצע ביקורת מבנים מיד עם הכניסה לדירה. 5. על הקבלן לתקן כל ליקוי, באשר הוא, ללא תלות בפרוטוכול המסירה. ישנם ליקויים אשר מתגלים מאוחר יותר ממסירת הדירה וגם הם באחרויות הקבלן. 6. לו כל הקבלנים היו מתקנים את הטעון תיקון, לא היה צורך בהגשת תביעות כספיות בנושא זה. חבל שלא כך הדבר בפועל, ומרבית הקבלנים מתנערים מביצוע תיקונים בעלי משמעות. | |
|
| |