שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

מדור כלכלה וצרכנות  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

הפורום יספק מידע והדרכה בכל הנוגע להגנת הדיירים וועד הבית בפני נזקים שעלולים להגרם לרכוש הפרטי והמשותף וכיצד למזערם. בניהול "המרכז לביטוח דירות ובתים משותפים", אלי בר-עוז.
מנהל הפורום:
אלי בר עוז.

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


9000000 - ביטול פוליסה נושא:
אלי בר עוז נשלחה על ידי:
01/01/2007 20:49:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
עבור הגברת ששאלה על ביטול פוליסה בחברת ביטוח ישיר 9000000.
לצערי עקב תקלה טכנית נמחקה השאלה והתשובה ולכן אפרט בקיצור את מהלך העניינים:
בעלה של הגברת ביטח את הדירה בביטוח ישיר. הגברת התקשרה לאחר שבוע וביקשה לבטל את הביטוח ואת החיוב בכרטיס האשרא שלה. לאחר מספר חודשים חברת הביטוח פנתה את הגברת בדרישה לתשלום החוב + קנסות בטענה שרק בעל הפוליסה יכול לבטל את הפוליסה.
תשובתי:
הטענה אכן חוקית אך לא ממש מתקבלת על הדעת. נציג השירות היה צריך לעדכן אותך בעל פה שאין באפשרותך לבטל את הביטוח ובעלך צריך להתקשר ולבצע את הביטול בעצמו.
המלצתי : להתקשר לביטוח ישיר ולבקש לדבר עם המפקח על המכירות ולספר לו את הסיפור. כמו כן ניתן לבקש הקלטה של השיחה המקורית שבה ביקשת לבטל את הביטוח.
אני מניח שהם יבטלו את הפוליסה מהתחלה. אם הם עדיין יתעקשו את יכולה לשכור עורך דין ולטעון שהנושא לא הובהר לך כשניסית לבטל את הביטוח.
בהצלחה.
שתף חברים:

תגובות להודעה:

01/01/2007 20:49:00 אלי בר עוז   ההודעה מוצגת   9000000 - ביטול פוליסה   הודעה עם תוכן
עבור הגברת ששאלה על ביטול פוליסה בחברת ביטוח ישיר 9000000.
לצערי עקב תקלה טכנית נמחקה השאלה והתשובה ולכן אפרט בקיצור את מהלך העניינים:
בעלה של הגברת ביטח את הדירה בביטוח ישיר. הגברת התקשרה לאחר שבוע וביקשה לבטל את הביטוח ואת החיוב בכרטיס האשרא שלה. לאחר מספר חודשים חברת הביטוח פנתה את הגברת בדרישה לתשלום החוב + קנסות בטענה שרק בעל הפוליסה יכול לבטל את הפוליסה.
תשובתי:
הטענה אכן חוקית אך לא ממש מתקבלת על הדעת. נציג השירות היה צריך לעדכן אותך בעל פה שאין באפשרותך לבטל את הביטוח ובעלך צריך להתקשר ולבצע את הביטול בעצמו.
המלצתי : להתקשר לביטוח ישיר ולבקש לדבר עם המפקח על המכירות ולספר לו את הסיפור. כמו כן ניתן לבקש הקלטה של השיחה המקורית שבה ביקשת לבטל את הביטוח.
אני מניח שהם יבטלו את הפוליסה מהתחלה. אם הם עדיין יתעקשו את יכולה לשכור עורך דין ולטעון שהנושא לא הובהר לך כשניסית לבטל את הביטוח.
בהצלחה.

eyeweb בניית אתרים לעסקים