שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

מדור כלכלה וצרכנות  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

הפורום יספק מידע והדרכה בכל הנוגע להגנת הדיירים וועד הבית בפני נזקים שעלולים להגרם לרכוש הפרטי והמשותף וכיצד למזערם. בניהול "המרכז לביטוח דירות ובתים משותפים", אלי בר-עוז.
מנהל הפורום:
אלי בר עוז.

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


מחדל איתור נזילה פמי פרימיום נושא:
vadmodai1 נשלחה על ידי:
05/04/2013 00:01:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
במשך כחצי שנה, פמי פרימיום שלחו 10 אינסטלטורים בכדי לאתר נזילה שהופיע כרטיבות על הצינור המשותף של ועד הבית בקומות 6-9. כל הבדיקות בוצעו בקומה הלא נכונה.
בחלק מהבדיקות "אותרה הנזילה" - נזילה שיצר האינסטלטור במהלך הבדיקה או היה לו נדמה שזו הנזילה.
אבל, היגיעו אינסטלטורים שביקשו לתאם בדיקה בקומה אחרת ומשום מה זה לא בוצע.

לאחר שנועשו הדיירים, הם שכרו אינסטלטור באופן פרטי בניגוד לדעתו של ועד הבית שסירב לממן זאת.
האינסטלטור בדק ושלל את קיום הנזילה בקומה שבה בוצעו כל הבדיקות וביקש לערוך את הבדיקה קומה למטה.

בגלל שמדובר באינסטלטור פרטי ולא בחברת ביטוח, סירבו בעלי הדירה לאפשר את העבודה בדירתם, ועל כן הדיירים נאלצו גם להוצאת "צו עשה" ע"מ לאפשר את עבודתו.
האינסטלטור הצליח לאתר את הנזילה בקומה הזו מצינור ועד הבית.
שמאי של פמי פרימיום אימת את עבודת האיתור אך חייב את ביצוע התיקון ע"י אינסטלטור של החברה.

לאור הניסיון המר עם פמי פרימיום, הדיירים ובעלי הדירה דורשים את מימון עבודת האינסטלטור + ביצוע תיקון על ידו.
שתף חברים:

תגובות להודעה:

05/04/2013 00:01:00 vadmodai1   ההודעה מוצגת   מחדל איתור נזילה פמי פרימיום   הודעה עם תוכן
במשך כחצי שנה, פמי פרימיום שלחו 10 אינסטלטורים בכדי לאתר נזילה שהופיע כרטיבות על הצינור המשותף של ועד הבית בקומות 6-9. כל הבדיקות בוצעו בקומה הלא נכונה.
בחלק מהבדיקות "אותרה הנזילה" - נזילה שיצר האינסטלטור במהלך הבדיקה או היה לו נדמה שזו הנזילה.
אבל, היגיעו אינסטלטורים שביקשו לתאם בדיקה בקומה אחרת ומשום מה זה לא בוצע.

לאחר שנועשו הדיירים, הם שכרו אינסטלטור באופן פרטי בניגוד לדעתו של ועד הבית שסירב לממן זאת.
האינסטלטור בדק ושלל את קיום הנזילה בקומה שבה בוצעו כל הבדיקות וביקש לערוך את הבדיקה קומה למטה.

בגלל שמדובר באינסטלטור פרטי ולא בחברת ביטוח, סירבו בעלי הדירה לאפשר את העבודה בדירתם, ועל כן הדיירים נאלצו גם להוצאת "צו עשה" ע"מ לאפשר את עבודתו.
האינסטלטור הצליח לאתר את הנזילה בקומה הזו מצינור ועד הבית.
שמאי של פמי פרימיום אימת את עבודת האיתור אך חייב את ביצוע התיקון ע"י אינסטלטור של החברה.

לאור הניסיון המר עם פמי פרימיום, הדיירים ובעלי הדירה דורשים את מימון עבודת האינסטלטור + ביצוע תיקון על ידו.
05/04/2013 10:15:00 אלי בר עוז   נזקי צנרת     
פמי פרימיום אינו מוכרת כתב שירות ישירות מול לקוחות (ועד בית / דיירים)
אני מניח שרכשת כיסוי דרך חברת ביטוח ואני מציע לערב את הסוכן המטפל.
לפי תאור העניינים יש מקום לקבל החזר על האיתור.
לגבי ביצוע התיקון זה כבר יבוצע ע"י שרבר של החברה לפי תנאי הפוליסה.
תברר עם הסוכן האם יכול לשנות לשרבר פרטי לפנים משורת הדין בעקבות הסיטואציה שנוצרה.
בכל מקרה מציע שתערבו את הסוכן והחברה כדי לפתור הענין לשביעות רצונכם ולא הייתי מתנהל מול ספק נזקי הצנרת לבד.

eyeweb בניית אתרים לעסקים