שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

מדור כלכלה וצרכנות  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

הפורום יספק מידע והדרכה בכל הנוגע להגנת הדיירים וועד הבית בפני נזקים שעלולים להגרם לרכוש הפרטי והמשותף וכיצד למזערם. בניהול "המרכז לביטוח דירות ובתים משותפים", אלי בר-עוז.
מנהל הפורום:
אלי בר עוז.

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


ליווי משפטי נושא:
אלי בר עוז נשלחה על ידי:
07/06/2009 11:59:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
צר לי על השתלשלות העניינים. מאחר והגעתם להתדינות משפטית הנושא לא יפתר ע"י רצון טוב משני הצדדים - אני מציע שתקחו ליווי משפטי צמוד בכל הנושא (גם מול חברת הביטוח)
שתף חברים:

תגובות להודעה:

07/06/2009 10:50:00 מורה   רמאות של חב´ ביטוח   הודעה עם תוכן
הייתה לנו בבניין בעייה עם דייר הפנטהאוז. בשל בנייה לא חוקית ולא על פי תקן של חדרים רטובים נוצרה רטיבות מחדר המקלחת שלו, רטיבות אשר הגיעה למצב שמים חדרו ל-3 דירות מתחתיו. דיירי אחת הדירות שניזוקו הכי קשה פנו דרך המע´ המשפטית וניסו לאכוף על בעל הדירה לתקן את הליקויים. לצערנו הרב למרות פנייתם למפקחת על המקרקעין שנתנה פסק דין לא הצליחו לכפות על הדייר לתקן את הנדרש תיקון. המצב החמיר והם נאלצו לפנות לביהמ"ש ולנהל משפט (ידוע לי שעד היום הדברים עדיין לא הסתיימו). כתוצאה מליקויים אלו הרטיבות המשיכה לחלחל וחדרה אף לקומות נוספות בבניין ולבסוף פרצה שריפה בארון החשמל של אחת הקומות. דבר זה אילץ את ועד הבניין להתערב וכל דיירי הבניין תבעו את בעל הפנטהאוז. גם פה הבניין נאלץ לפנות לערכאות משפטיות והתוצאה הייתה גישור שהביא לכך שבעל הפנטהאוז ישלם על תיקון נזקים לבניין. הנתבע עירב את חב´ הביטוח שלו והיא תקנה חלקית את חדר המדרגות - רק 2 הקומות שנזוקו ולא כל חדר המדרגות. חב´ הביטוח של הנתבע תקנה חלקית את חדר המדרגות וכנראה בשל כך ננה גם סכום מסויים של כסף לועד הבית. על גבי השובר שצורף לשיק נכתב שמדובר בתיקון גג ותיקון 20 דוודים. שיק זה הועבר לידי ועד הבית. בבניין אין דודי שמש מאחר ובעל הפנטהאוז השתלט על הגג ולא אפשר לשאר הדיירים לשים דודי שמש וכמו כן לא תוקן שום גג. האם לא מדובר פה ברמייה של חב´ הביטוח? האם אין צורך לפנות לערכאות ולהתריע על רמאות זו. ידוע לי שבתביעה של הדייר שניזוק באחת הדירות כנג בעל הפטהאוז, חב´ הביטוח של הנתבע מערימה קשיים ומסרבת לשלם עבור חלק מהתיקונים ההנדסיים למרות שדירה זו הייתה במצב גרוע בשל חדירת מים מתמשכת. הדייר שדירתו ניזוקה משמש אף כועד בית והוא כועס על חב´ הביטוח של הנתבע המערימה במקרה הפרטי שלו קשיים אך משתמשת בתכסיסים כשנוח לה ולראייה השיק שניתן לועד הבית על תיקון דברים שאינם קיימים בעצם. מה דעתך בנושא?
לתשובתך אודה בהקדם
מורה
07/06/2009 12:14:00 מורה   רמאות של חב´ הביטוח     
ייתכן ולא הסברתי את עצמי טוב עד הסוף. הנושא המשפטי נפתר בבנין - חב´ הביטוח תקנה חלקית ושילמה. בזה הסתיים הנושא של הרכוש המשותף שניזוק. שאלתי היא לגבי חב´ הביטוח - האם היא נהגה ברמייה כאשר שילמה בעצם במסווה של תיקון דבר שאינו דורש תיקון? האין פה מקום לבדיקת התנהלות חב´ הביטוח. (הערה: בעייתו הפרטית של הדייר שניזוק היא בינו לבין הנתבע וחב´ הביטוח). שאלתי היא אך ורק לגבי ההתנהלות של חב´ הביטוח מאחר ויש בדעתי לפנות אל המפקח על הביטוח ואף לפנות אל עיתונאים חוקים כגון אורלי וילנאי וגיא מרוז
תודה
מורה
13/06/2009 11:18:00 אלי בר עוז   תשלום תביעה        
זו יכולה להיות הקלדת נתונים ששייכים לתיק אחר וזה יכול להיות גם משהו אחר.
אם תפנה למפקח הוא ידרוש לקבל את דוח השמאי והתנהלות מחלקת תביעות בנושא.
הם כבר יבדקו מחדש את כל ההתנהלות ואם היו דברים לא כשרים אז המפקח יטפל בהם בהתאם.
07/06/2009 11:59:00 אלי בר עוז   ההודעה מוצגת     ליווי משפטי     
צר לי על השתלשלות העניינים. מאחר והגעתם להתדינות משפטית הנושא לא יפתר ע"י רצון טוב משני הצדדים - אני מציע שתקחו ליווי משפטי צמוד בכל הנושא (גם מול חברת הביטוח)

eyeweb בניית אתרים לעסקים