שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

מדור כלכלה וצרכנות  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

הפורום יספק מידע והדרכה בכל הנוגע להגנת הדיירים וועד הבית בפני נזקים שעלולים להגרם לרכוש הפרטי והמשותף וכיצד למזערם. בניהול "המרכז לביטוח דירות ובתים משותפים", אלי בר-עוז.
מנהל הפורום:
אלי בר עוז.

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


תשובות לגבי ביטוח מבנה וצד ג´ נושא:
אלי בר עוז נשלחה על ידי:
26/07/2008 20:46:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
שלמה שלום,
להלן התשובות:
1) לגבי מחיר - לדעתי אתה טועה. אם כוונתך בביטוח צד ג´ אזי אני משווק פוליסה בעלות של 25 ש"ח לדירה וכיסוי ביטוחי של 2,700,000 ש"ח למקרה ו 5,000,000 ש"ח לתקופה. אם קבלת הצעה זולה יותר זה בטח עבור חצי כיסוי (1,400,000 ש"ח למקרה ו 2,500,000 לתקופה). מציע לך לבדוק זאת בשנית
2) בוודאי שניתן לבטח מבנה בחברה X וביטוח צד ג´ וחבות בחברה Y. למען ההגינות המקצועית זה לא משהו שהייתי ממליץ ללקוחותי מהסיבה הבאה:
במידה וצנרת ראשית של הבנין מתפוצצת וגורמת נזק לדירה אזי אתה מפעיל 2 פוליסות. הראשונה- ביטוח מבנה לתיקון הצנרת והשניה- צד ג´ עבור הנזק לדירה הפרטית. ומכיוון שאלו שתי חברות שונות אזי הועד ישלם שתי השתתפויות עצמיות.
אם היתה לך פוליסה אחת שמכילה את שני הסעיפים (צד ג´ ומבנה) אזי היית משלם השתתפות עצמית אחת, הגבוהה מבין השתיים (כך זה בפוליסות שאני משווק)
4) לא ניתן לרכוש כיסוי נזק תוצאתי של מים ללא נכיסוי נזק מים כללי. הפיתרון די פשוט - אתה פשוט בוחר בטופס הביטוח "אינסטלטור פרטי" ובמקרה של נזק מים אתה פשוט מזמין בעל מקצוע בעצמך ואנו שולחים שמאי למקום כדי שיאשר את הנזק.
5) לא יכול לתת לך תשובה מוסמכת. ומה יקרה אם תהיה רעידת אדמה ובכל זאת יהיה נזק ? אני לא מעונין לקחת אחריות על המלצה כזו. אם יש כסף בקופת הועד תעלו את השאלה הנ"ל לדיון בישיבת הועד הבאה. והרוב יקבע מה לעשות.
שתף חברים:

תגובות להודעה:

26/07/2008 12:51:00 shep   ביטוח מבנה ללא חברה לתיקון נזקי צנרת   הודעה עם תוכן
שלום אלי

אני חבר ועד הבית.
הבנין בן 8 קומות ו 15 דיירים.
כרגע יש לנו רק ביטוח צד שלישי ומעבידים וכמובן אני משלם עליו מעט מאד.
אני חושש מאד שזה לא מספיק ואני חייב להוסיף גם ביטוח מבנה אשר יכסה גם שריפה.גז אשר נובע מהמבנה המשותף וגם נזקי מעלית שכתוצאה משטפון מים מפיצוץ צנרת של הדירה הפרטית וגם של המבנה המשותף.
הבנין נבנה בשנת 1992 ואני חושב שהוא עומד בתקני רעידות אדמה ולכן אינני מעונין בביטוח נגד רעידת אדמה.

כיוון שיש לי נסיון גרוע עם החברה אשר נותנת את שרותי התיקון לנזקי צנרת עבור חברת הביטוח אני רוצה לותר על הביטוח הזה ולהשתמש בשעת הצורך באינסטלטור פרטי.

אודה לך אם תתיחס למחשבותי ותייעץ לי מה לעשות וכמה זה יעלה לי ?

אגב האם יש תלונות מהציבור נגד החברה שלכם אשר מבצעת תיקוני צנרת עבור חברת הביטוח ?

תודה
שלמה
26/07/2008 15:06:00 אלי בר עוז   ביטוח מבנה - אינסטלטור פרטי     
שלמה שלום,
אשמח לשלוח לך הצעת מחיר לביטוח מבנה. ניתן לשלוח אלי למייל office@baroz.co.il את הפרטים הבאים: כתובת הבנין, מספר דירות בבנין ואשלח הצעה מסודרת.
ההצעות שלנו כוללת שתי אפשרויות לתיקון נזקי צנרת:
1) בחירה בשירות של חברת שרברבים מטעם חברת הביטוח "כלל". במקרה הזה ההשתתפות עצמית זולה יותר
2) בחירה בשרברב פרטי + אישור של שמאי מטעם חברת הביטוח (השתתפות עצמית גבוהה יותר)
אנו בוחנים כל שנה את רמת השירות של חברת האינסטלציה שמספקת שירות ללקוחותינו. מרבית הלקוחות מרוצים. אני לא יכול להגיד שיש 100% שביעות רצון - תמיד יש לקוחות שאינם מרוצים ואנו בודקים כל תלונה כדי לברר ולתקן הבעיה.
כיום אנו עובדים עם חברת "בעלי מלאכה".
26/07/2008 16:52:00 shep   ביטוח מבנה ללא חברה לתיקון נזקי צנרת        
אלי שלום.

1) תודה על התשובה המהירה. זה מעודד . כנראה שאתה נותן יחס טוב ומהיר ללקוחותיך.
2) אני כרגע מבוטח ב"X "ובזמנו השוויתי בין שניכם והיית משמעותית יקר יותר.
3)כמו שכתבתי במייל קודם יש לי ביטוח מעבידים וצד שלישי ב "X"בתוקף עד 19/05/09. האם ניתן לעשות ביטוח מבנה אצלך כלומר אצל "כלל" עד לאותו תאריך?
במילים אחרות האם אותו בנין יכול להיות מבוטח אצל שני חברות שונות בביטוחים שונים.
4)לא ענית לשאלתי.
האם אפשר לעשות ביטוח מבנה למבנה המשותף אשר יכסה אש.גז.נזקי מעלית כתוצאה מפיצוץ צנרת מבלי לעשות ביטוח תיקון נזקי צנרת(וזאת בגלל הניסיון הרע שהיה לי אתם ) וללא רעידת אדמה.
5) האם נכונה השערתי שבנין שנבנה לאחר 1992 אפשר לותר על ביטוח מפני רעידות אדמה ?
6) לעניין ההצעה אני שולח לך את שאר הפרטים ללא התחיבות למייל הפרטי שלך.

תודה
שלמה
26/07/2008 20:46:00 אלי בר עוז   ההודעה מוצגת     תשובות לגבי ביטוח מבנה וצד ג´           
שלמה שלום,
להלן התשובות:
1) לגבי מחיר - לדעתי אתה טועה. אם כוונתך בביטוח צד ג´ אזי אני משווק פוליסה בעלות של 25 ש"ח לדירה וכיסוי ביטוחי של 2,700,000 ש"ח למקרה ו 5,000,000 ש"ח לתקופה. אם קבלת הצעה זולה יותר זה בטח עבור חצי כיסוי (1,400,000 ש"ח למקרה ו 2,500,000 לתקופה). מציע לך לבדוק זאת בשנית
2) בוודאי שניתן לבטח מבנה בחברה X וביטוח צד ג´ וחבות בחברה Y. למען ההגינות המקצועית זה לא משהו שהייתי ממליץ ללקוחותי מהסיבה הבאה:
במידה וצנרת ראשית של הבנין מתפוצצת וגורמת נזק לדירה אזי אתה מפעיל 2 פוליסות. הראשונה- ביטוח מבנה לתיקון הצנרת והשניה- צד ג´ עבור הנזק לדירה הפרטית. ומכיוון שאלו שתי חברות שונות אזי הועד ישלם שתי השתתפויות עצמיות.
אם היתה לך פוליסה אחת שמכילה את שני הסעיפים (צד ג´ ומבנה) אזי היית משלם השתתפות עצמית אחת, הגבוהה מבין השתיים (כך זה בפוליסות שאני משווק)
4) לא ניתן לרכוש כיסוי נזק תוצאתי של מים ללא נכיסוי נזק מים כללי. הפיתרון די פשוט - אתה פשוט בוחר בטופס הביטוח "אינסטלטור פרטי" ובמקרה של נזק מים אתה פשוט מזמין בעל מקצוע בעצמך ואנו שולחים שמאי למקום כדי שיאשר את הנזק.
5) לא יכול לתת לך תשובה מוסמכת. ומה יקרה אם תהיה רעידת אדמה ובכל זאת יהיה נזק ? אני לא מעונין לקחת אחריות על המלצה כזו. אם יש כסף בקופת הועד תעלו את השאלה הנ"ל לדיון בישיבת הועד הבאה. והרוב יקבע מה לעשות.
26/07/2008 21:13:00 shep   תודה              
30/07/2008 21:48:00 נאמ   jחוסר שביעות רצון מבעלי מלאכה        
כמי שנזקק לשירותי הביטוח ששלחו לנו את בעלי מלאכה, אנו רוצים להביע את חוסר שביעותינו מהשירות, מהזלזול ומהעיכוב בזמן שלקח להם לתקן את הטעון תיקון, והחשוב ביותר חוסר האמינות שהפגינו בעלי מלאכה.
01/08/2008 18:49:00 אלי בר עוז   שביעות רצון           
אני מציע לך לפנות למשרדנו כדי לברר את פרטי הארוע לעומק. כאשר לקוח אינו מרוצה מהשירות שקיבל מחברת האינסטלציה אנו מבצעים בירור מעמיק ונוקב. אני יכול לספר לך שכל ספק שירות של חברת הביטוח נמדד לפי כמות תלונות/תשבוחות למול מספר הקריאות המופנות אליו ובאם הוא יורד מרמה מסויימת אנו פשוט מחליפים ספק.
לגבי המקרה שלכם אשמח באם תיצור קשר טלפוני או שלח מייל ואחזור אליכם לבירור מעמיק.

eyeweb בניית אתרים לעסקים