שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

מדור כלכלה וצרכנות  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

הפורום יספק מידע והדרכה בכל הנוגע להגנת הדיירים וועד הבית בפני נזקים שעלולים להגרם לרכוש הפרטי והמשותף וכיצד למזערם. בניהול "המרכז לביטוח דירות ובתים משותפים", אלי בר-עוז.
מנהל הפורום:
אלי בר עוז.

פורום ביטוח כללי ובתים משותפים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


ספרינקלרים נושא:
חןא נשלחה על ידי:
09/10/2007 08:52:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
שלום , רכשתי דירה חדשה אשר קיבל כבר טופס 4 ארצה לדעת האם באפשרותי לנתק את הספרינקלרים , אם כן כיצד? יש לציין שעדיין לא לקחתי משכנתא וארצה לדעת האם הביטוח יכול ליצור בעיה כאשר יגלה שניתקתי את הספרינקלרים?
שתף חברים:

תגובות להודעה:

09/10/2007 08:52:00 חןא   ההודעה מוצגת   ספרינקלרים   הודעה עם תוכן
שלום , רכשתי דירה חדשה אשר קיבל כבר טופס 4 ארצה לדעת האם באפשרותי לנתק את הספרינקלרים , אם כן כיצד? יש לציין שעדיין לא לקחתי משכנתא וארצה לדעת האם הביטוח יכול ליצור בעיה כאשר יגלה שניתקתי את הספרינקלרים?
09/10/2007 16:25:00 אלי בר עוז   לא ממליץ לנתק ספרינקלרים !!!     
1. לא מכיר דרך לנתק ספרינקלר - אתה צריך להתייעץ עם אינסטלטור מומחה בתחום.
2. אם תעלים מידע זה מהביטוח יש סיכוי לא רע שלא יסכימו לשלם לך בעת תביעה. כמו כן אם תעשה שופינג מספיק זמן תמצא חברת ביטוח שתבטח ללא ספריקלרים. (אני אישית לא הייתי עושה לך ביטוח כזה, זה פשוט לא נראה לי הגיוני ומאוד מסוכן)
3. למה אתה רוצה להוריד את אביזר הבטיחות הנ"ל ? אני מניח שאתה גר במגדלים חדשים שאם תפרוץ אש יהיה לך מאוד קשה להתפנות מהדירה.
09/10/2007 10:00:00 ענת .   רק אם אתה מהמר מסוג ה"מתאבדים" קישוק מצורף להודעה     
היי. שלילי חזק. בשום אופן אסור לנתק את הספרינקלרים. אתה מוזמן לקרוא ראיון מרתק באתר "רב-קומות" עם מר חיים תמם סגן מפקח כבאות ראשי. אצלנו ארעה שרפה בתחילת האכלוס והספרינקלרים מנעו נזק עצום ואת התפשטות האש לכל הבניין. הספרינקלר בדירה מיועד לא רק להגן עליך פיזית, אלא מיועד להגן על השטח הציבורי שמחוץ לדירה שלך בגין אש שפורצת בדירה שלך ויכול לחסוך לך תביעות עתידיות אם יקרה כך. אם תחפש טוב כנראה תמצא ביטוח שלא יקפיד על הנושא אבל אז תהיה חשוף לתביעות בסדרי גודל עצומים אם תפרוץ אש בדירה שלך שתפגע בשכנים או עוברי אורח ובתכולת ובמבנה של הדירות שלהם, כמו כן עשוי להיפגש רכוש ציבורי ואז כל הבניין [הנציגות בשם הדיירים] יתבע אותך בגין רשלנות או כל מיני סעיפים. לעיתים מדובר בנזקים שנראים מינוריים אבל עלותם כולל הרכבה יכולה להגיע לכל דירה נזק משוער מעל 100,000 ש"ח.

eyeweb בניית אתרים לעסקים