|
חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין! |
המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:
072-2222150
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
תוכן הודעה בפורום |
תגובה בפורום | חזרה לפורום
|
|
פניות אל ועד הבית |
נושא: |
סולד |
נשלחה על ידי: |
12/06/2013 06:47:00 |
בתאריך: |
גוף ההודעה: |
דיירים שונים פונים חדשות לבקרים אל ועד הבית בבקשות שונות לקבלת אינפורמציה (פרוטוקולים ישנים, דוחות תקופתיים, חוזים שונים ועוד). המצב מעסיק את הועד מעבר ליכולתו. האם הועד חייב להיענות לכל בקשה או יש דרך חוקית למשטר את המצב.
|
שתף חברים:
|
|
|
תגובות להודעה: |
12/06/2013 06:47:00 |
סולד |
פניות אל ועד הבית
|
דיירים שונים פונים חדשות לבקרים אל ועד הבית בבקשות שונות לקבלת אינפורמציה (פרוטוקולים ישנים, דוחות תקופתיים, חוזים שונים ועוד). המצב מעסיק את הועד מעבר ליכולתו. האם הועד חייב להיענות לכל בקשה או יש דרך חוקית למשטר את המצב.
|
15/06/2013 23:26:00 |
זמי1
|
לדעתי-אם אין סיבה אין מה להיענות לדרישות
|
אם זה סתם בשביל לדעת ואין סיבה מוצדקת דחופה שיחכו לדו"ח חצי שנתי. האם הפרוטוקולים לא מפורסמים על לוח המודעות? כנ"ל דו"חות. אני כוועד מפרסם הכל, חוזים, הודעות, פרוטוקולים. מפרסם, מצלם את ההודעה המודבקת, . ואפילו מצלם ושם לכל אחד בתיבה. כך אין לאיש סיבה לבוא ולהגיד לא קיבלתי ולא ידעתי. | |
|
| |