שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום משפטי לוועדי הבתים

מדור ועד הבית  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

פורום יעוץ משפטי - בתחום המשפטי בכל הנושאים הקשורים לבית המשותף, סיכסוך שכנים, רכוש משותף, סכסוכי שכנים ועוד. אין להתייחס לתשובות כייעוץ מבחינה משפטית אלא כסיוע להבהרת נושאים שונים בתחום זה בלבד. ניהול הפורום על ידי עו"ד עופר שחל המומחה בתחום הרכוש המשותף. את סיפרי "המדריך השלם לבית המשותף" ניתן לרכוש דרכי ישירות. ניתן לסמס למספר 0505255266 ולהזמין את הספר. מחיר 89 ₪. תוספת למשלוח בדואר רשום 16 ₪. תשלום במזומן או בהמחאה.
מנהל הפורום:
עורך דין עפר שחל.

פורום משפטי לוועדי הבתים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


דיון אצל המפקחת על המקרקעין ! נושא:
eyals84 נשלחה על ידי:
22/05/2016 13:52:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
בעוד 3 ימים יש לנו (וועד הבית) דיון מול דייר אשר אנו טוענים
שבזמן שהיה וועד זמני (עוד לפני שנבחרנו) העלים מקופת הוועד
סכום כסף מכובד (מעל 1000 שקלים).
בזבוז הכסף לפי טענת הנתבע הוא על פתיחת סתימה שהוא הזמין לביתו והוא מדגיש בשבת!! כי הייתה אצלו הצפה בכיור.
לטענתו איש המקצוע אמר שזו בעיה בצנרת הבניין ולכן הוא לקח כסף מקופת הוועד. הנתבע לא הודיע לנו השיפוץ (למרות שהיינו אתו יחד בוועד הזמני באותה עת) אלא רק לאחר שבועיים.

כאשר ביקשנו את הקבלה עבור השיפוץ הוא הראה לנו אותה, אך כאשר רצינו ליצור קשר עם בעל המקצוע. הוא לקח את הקבלה ולא הרשה לנו ליצור קשר עם בעל המקצוע. דבר אשר החשיד מאוד לגבי ביצוע ה"עבודה". כעת הוא טוען שהקבלה נאבדה לו ושאין לו אותה (עד כמה מוזר זה יכול להיות??)

כיצד יש עלינו להתכונן לקראת הדיון? הרי זוהי מילה כנגד מילה.. הנתבע לא נתן לנו שום הוכחה על התיקון. נלקח סכום כסף גדול מהקופה. כיצד מתבצע הליך אצל המפקחת?

אנא את עזרתכם בנוגע למקרה זה..
שתף חברים:

תגובות להודעה:

22/05/2016 13:52:00 eyals84   ההודעה מוצגת   דיון אצל המפקחת על המקרקעין !   הודעה עם תוכן
בעוד 3 ימים יש לנו (וועד הבית) דיון מול דייר אשר אנו טוענים
שבזמן שהיה וועד זמני (עוד לפני שנבחרנו) העלים מקופת הוועד
סכום כסף מכובד (מעל 1000 שקלים).
בזבוז הכסף לפי טענת הנתבע הוא על פתיחת סתימה שהוא הזמין לביתו והוא מדגיש בשבת!! כי הייתה אצלו הצפה בכיור.
לטענתו איש המקצוע אמר שזו בעיה בצנרת הבניין ולכן הוא לקח כסף מקופת הוועד. הנתבע לא הודיע לנו השיפוץ (למרות שהיינו אתו יחד בוועד הזמני באותה עת) אלא רק לאחר שבועיים.

כאשר ביקשנו את הקבלה עבור השיפוץ הוא הראה לנו אותה, אך כאשר רצינו ליצור קשר עם בעל המקצוע. הוא לקח את הקבלה ולא הרשה לנו ליצור קשר עם בעל המקצוע. דבר אשר החשיד מאוד לגבי ביצוע ה"עבודה". כעת הוא טוען שהקבלה נאבדה לו ושאין לו אותה (עד כמה מוזר זה יכול להיות??)

כיצד יש עלינו להתכונן לקראת הדיון? הרי זוהי מילה כנגד מילה.. הנתבע לא נתן לנו שום הוכחה על התיקון. נלקח סכום כסף גדול מהקופה. כיצד מתבצע הליך אצל המפקחת?

אנא את עזרתכם בנוגע למקרה זה..
26/05/2016 13:20:00 זמי1   תיעוד תיעוד      
מה מהות התביעה בדיוק? מי תובע את מי ועל מה?
אם הוא היה בועד מתוקף מינוי של אסיפת דיירים או בהסכמה בשתיקה עליו האחריות להראות כל מסמך לפי החוק.
כל מסמכי הועד צריכים להיות נגישים.
אמנם מדובר בתחזוקה שוטפת שלא צריך אסיפה אבל סדר צריך להיות.
אם אתם תובעים אותו להחזיר את הכסף והסיפור הוא כמו שאתה מתאר- חובת ההוכחה עליו.

eyeweb בניית אתרים לעסקים