שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום משפטי לוועדי הבתים

מדור ועד הבית  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

פורום יעוץ משפטי - בתחום המשפטי בכל הנושאים הקשורים לבית המשותף, סיכסוך שכנים, רכוש משותף, סכסוכי שכנים ועוד. אין להתייחס לתשובות כייעוץ מבחינה משפטית אלא כסיוע להבהרת נושאים שונים בתחום זה בלבד. ניהול הפורום על ידי עו"ד עופר שחל המומחה בתחום הרכוש המשותף. את סיפרי "המדריך השלם לבית המשותף" ניתן לרכוש דרכי ישירות. ניתן לסמס למספר 0505255266 ולהזמין את הספר. מחיר 89 ₪. תוספת למשלוח בדואר רשום 16 ₪. תשלום במזומן או בהמחאה.
מנהל הפורום:
עורך דין עפר שחל.

פורום משפטי לוועדי הבתים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


לפי תיאורך הצדק איתך בשני הנושאים נושא:
רונשטיין נשלחה על ידי:
21/12/2015 15:09:00 בתאריך:

תגובות להודעה:

21/12/2015 14:47:00 נוריתדס   שאלה לגבי ניקיון גינה   הודעה עם תוכן
למרות שאני מניחה שאני צודקת בטיעוני, אבל בכל זאת אשמח לקבל חוות דעת נוספות.

כאשר עולים במדרגות בדרך לבנין שלנו, רואים ממש ממול לפני שנכנסים לבנין שלנו, גינה של בנין שכן. אותה גינה נושקת לגינת הבנין שלנו. הדיירת מקומה ראשונה נאלצת לראות את גינת הבנין השכן כשהיא פותחת את חלון המטבח שלה. הבעיה שהגינה של הבנין השכן תמיד מוזנחת ומלוכלכת ומאוד מפריע לאותם שכנים.

בעבר לאורך שנים רבות אותם שכנים נהגו לנקות את אותה גינה שלא שייכת אלינו כלל מלכלוך ועשבים שצמחו וגם את הגינה שמתחת לחלון שלה. יום אחד התעורר בינינו ויכוח לגבי תשלום עבור ניקיון הגינה ואמרתי לה שאין לה זכות לגבות תשלום משום דייר עבור ניקיון הגינה של הבנין הסמוך היות והוא אינו שייך לנו, והיא טענה שהבנין השכן מזניח את הגינה ולא נעים לה לפתוח חלון ולראות את הלכלוך וגם לא כשנכנסים לבנין ורואים את כל הלכלוך ממש ממול.

לאחרונה היא התחילה מזה מספר חודשים לגבות בכל חודש חודשיים מאות שקלים מהשכנים לגנן, והתשלום כולל ניקיון וניכוש עשבים בגינת השכנים.

לדעתי זה אינו חוקי כלל וסתם סחיטה מצד השכנה. מדובר בתשלום של לפחות עוד 50 שקלים בכל ניקיון, והצטברות של מאות שקלים בשנה על ניקיון שטח שלא שייך לנו. אין אצלנו ועד והשכנים פירסמו על לוח המודעות: נא להביא 30 שקלים לדירה מספר... בלי לציין עבור מה התשלום. שלא לדבר שאין חלוקת קבלות אצלנו.

הם רוצים להביא מנקה לבנין אך לא מוכנים להוסיף עבורה עוד כמה עשרות שקלים עבור ביטוח לאומי ופנסיה אבל אין להם בעיה להוסיף עוד חמישים שקלים או יותר עבור ניקיון גינה של בנין אחר רק כי הגברת מקומה ראשונה מבקשת והיא מאוד נחמדה אליהם. אך לדעתי ממש כמוני הם אפילו לא מודעים שהיא גובה מהם כספים שלא בצדק
21/12/2015 15:09:00 רונשטיין   ההודעה מוצגת     לפי תיאורך הצדק איתך בשני הנושאים     
21/12/2015 16:01:00 נוריתדס   תודה רבה רונשטיין        

eyeweb בניית אתרים לעסקים