שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום משפטי לוועדי הבתים

מדור ועד הבית  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

פורום יעוץ משפטי - בתחום המשפטי בכל הנושאים הקשורים לבית המשותף, סיכסוך שכנים, רכוש משותף, סכסוכי שכנים ועוד. אין להתייחס לתשובות כייעוץ מבחינה משפטית אלא כסיוע להבהרת נושאים שונים בתחום זה בלבד. ניהול הפורום על ידי עו"ד עופר שחל המומחה בתחום הרכוש המשותף. את סיפרי "המדריך השלם לבית המשותף" ניתן לרכוש דרכי ישירות. ניתן לסמס למספר 0505255266 ולהזמין את הספר. מחיר 89 ₪. תוספת למשלוח בדואר רשום 16 ₪. תשלום במזומן או בהמחאה.
מנהל הפורום:
עורך דין עפר שחל.

פורום משפטי לוועדי הבתים

שתף את התוכן ברשת


תוכן הודעה בפורום
תגובה בפורום | חזרה לפורום


מפקח נושא:
מצו נשלחה על ידי:
07/12/2015 13:47:00 בתאריך:
גוף ההודעה:
סליחה, אבל לא הבנתי. האם אני צריכה לפנות לתביעות קטנות או למפקח על המקרקעין ? בקשר לבעלי הדירה בארה"ב יש לי מייל שלהם שהייתי מתכתבת איתם, עכשיו הם כמובן מתעלמים ופשוט לא עונים לי. אנסה למצוא את כתובתם בארה"ב כפי שיעצת. בכול מקרה אשלח להם את העתק התביעה למייל. שוב תודה על כול האינפורמציה הפורום הזה הוא אחד החשובים שיש., הרי מדובר הנכס החשוב ביותר שיש לנו - הדירה/בית בהם אנו חיים.
שתף חברים:

תגובות להודעה:

28/10/2015 10:26:00 מצו   תביעה נגד מתווכת אחראית על נכס .   הודעה עם תוכן
תודה עו"ד שחל, חשוב מאוד העדכון שנתת לנו. האם עלינו להוסיף את בעלי הדירה לתביעה? הם מתגוררים בארצות הברית בלוס אנג´לס. בקשר למתווכת, למיטב זכרוני יש לנו רק מספר רישיון התיווך שלה, את כתובת העסק שלה ומייל שלה . הם זה יספיק? האם אנחנו צריכים פרטים נוספים שלה? למיטב ידיעתי צריך תמיד מספר תעודת זהות.
שוב תודה על העדכון האתר שלך כל כך עוזר.
28/10/2015 11:48:00 זמי1   איתור תעודת זהות     
אם יש לך שמה המדויק, אתר את כתובתה הפרטית ותוכל לקבל מספר ת"ז במינהל האוכלוסין תמורת 36 ₪
אם היא עסק בע"מ תוכל להוציא באמצעות רשם החברות לפי שם העסק אם פרטיה
07/12/2015 08:41:00 מצו   תביעה נגד מתווכות אחראית לנכס בבניין שאינה משלמת      
בתשובה לשאלתי בעניין תביעה נגד מתווכת אחראית -בא כוחה של בעלי נכס הנמצאים באר"הב, הצעת לנו וועד הבית לתבוע את המתווכת לא בית המשפט למקרקעין אלא בתביעות קטנות. מאחר והמתווכת מתעלמת מההודעות והמכתבים ששלחנו אליה, הוועד החליט לתבוע אותה.
מדובר בהפרשי תשלומים במעלית משנת 2010- 2014 שהתבררו ומכתבים נשלחו בדצמבר 2014 לבעלי הנכסים שכולם שילמו חוץ מאותה מתווכת. אני שואלת שוב בכדי להיות בטוחה. עלינו לתבוע אותה כוועד בית בבית המשפט לתביעות קטנות, לא בבית המשפט למקרקעין. ווועד בית יכול לתבוע בביץ המשפט לתביעות קטנות? מדובר בסך שך 752 שקל , אבל העניין עקרוני ואיננו עומדים לוותר לה. האם עלינו להוסיף לתביעה גם את בעלי הדירה שרשומים בטאבו, הם מתגוררים עשרות שנים בארה"ב? סליחה שאני שוב בודקת לא היינו רוצים להיכשל בתביעה. יש לנו את כול הפרטים ומספר הרשיון של המתווכת האחראית לדירה.
07/12/2015 13:47:00 מצו   ההודעה מוצגת     מפקח        
סליחה, אבל לא הבנתי. האם אני צריכה לפנות לתביעות קטנות או למפקח על המקרקעין ? בקשר לבעלי הדירה בארה"ב יש לי מייל שלהם שהייתי מתכתבת איתם, עכשיו הם כמובן מתעלמים ופשוט לא עונים לי. אנסה למצוא את כתובתם בארה"ב כפי שיעצת. בכול מקרה אשלח להם את העתק התביעה למייל. שוב תודה על כול האינפורמציה הפורום הזה הוא אחד החשובים שיש., הרי מדובר הנכס החשוב ביותר שיש לנו - הדירה/בית בהם אנו חיים.
10/12/2015 07:03:00 מצו   תביעה נגד מתווכת שמטפלת בנכס שהבעלים נמצאים באר"הב           
בבקשה, תכתבו לי שוב האם וועד הבית תובע את המתווכת שמטפלת בדירה עבור הבעלים שנמצאים בארה"ב אצל המפקח או בתביעות קטנות.? בנוסף, לוועד הבית עוזרת בעלת דירה בבניין, בבניין 17 דירות מושכר ברובו, ולבעלי הדירות ממש לא איכפת מה קורה בבניין. יש רק 4 בעלי דירות שגרים שם ממש.שעוזרים לוועד במידת הצורך. בעלת הדירה התכתבה עם המתווכת, ועזרה למתווכת ולשוכרת שלה בשעת הצורך כאשר אנשי הוועד לא היו בבניין. בעלת הדירה מכירה היטב את הבעלים של הדירה ועמדה איתו בקשר במיילים בקשר למה שקורה בבניין. וגם התכתבה איתו בעניין תשלום הפרשי מעלית שלא שולמו על ידי המתווכת שמטפלת בדירה. האם היא יכולה להצטרף לצביעה כנגד המתווכת בנוסף לוועד הבית?
07/12/2015 11:08:00 זמי1   מפקח        
חושב שכתבתי לך תביעות קטנות ותיקנו אותי.
אתה יכול להוסיף את הבעלים, אולם עלולה להיווצר בעיה כי יחייבו אותך להודיע להם ואין לך איך אלא אם תוכל למצוא כתובתם או טלפון שלהם בחו"ל.
אם הם גרים עשרות שנים בארה"ב נסה לאתרם בספר הטלפונים הרגיל האמריקאי WHITE PAGES

eyeweb בניית אתרים לעסקים