שלום אורח, לחץ להתחבר    הודעות אישיות    דף אישי    שכחתי סיסמא
אודות | צור קשר | פרסום באתר 

women

חסוך זמן וכסף!
שירות אישי למחפשי בעלי מקצוע לבית או לבניין!

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון:

phon 072-2222150

פורום גינון ותיכנון נוף

מדור גינון  | מאמרים | קישורים | שאלות נפוצות | הודעות מנהל | פניה למנהל הפורום

פורום גינון - תכנון גינות, תחזוקת גינות, אחזקת גינות, גינות נוי, גינות גג - הפורום עוסק בכל ההבטים הקשורים לגינון. משלב הקמת גינת הבניין והבית הפרטי, המרפסת, או הגג ויכלול טיפים וייעוץ לבחירת הצמחיה והנוי, טיפול בבעיות צמחיה ועוד.
מנהל הפורום:
גינון אורבני.

פורום גינון ותיכנון נוף

שתף את התוכן ברשת


אודות מנהלי פורום גינון ותיכנון נוף

גינון אורבני

 
http://www.facebook.com/ginun.urbani :אתר אינטרנט
צביקה גינזבורג (33) עוסק בגינון וחקלאות כבר למעלה מ-10 שנה.

החל מחוות הפסיפלורה (פרי התאווה) שהקים וניהל בגאנה, אפריקה במשך שלוש שנים, שם היה אחראי על גידול וקטיף של הפירות לשווקי אירופה, עם חזרתו לארץ עסק במשך שנתיים בניהול משק פרחים במושב משמר השבעה שם התמחה בגידול ווהשבחה של מאות סוגי פרחים. אהבתו למקצוע ורצונו ללמוד ולהתפתח בתחום הביאו אותו להצטרף לחברת גינון בדרום קליפורניה, ארה"ב שם במשך למעלה משלוש שנים התמחה ברזי הגינון האורבני באקלים הזהה לים תיכוני.

ב-2010 עם חזרתו לארץ ולעיר הולדתו ראשון לציון, עסק צביקה בניהול משתלה גדולה במרכז הארץ שם עסק בטיפוח וגידול צמחייה וכן ייעוץ לעשרות לקוחות בתחום הגינון. בעבודתו הבין את הצורך הרב שיש לקהל הישראלי לגינות מטופחות בדירותיהם ולאור הבקשות הרבות של לקוחותיו לסיוע בהקמה ותכנון הגינה הקים צביקה בתחילת 2011 את גינון אורבני.

גינון אורבני הוקמה מתוך מטרה להביא לישראל את חזון הגינון העירוני, הכנסת הטבע והירוק לבית הישראלי גם בנוף האורבני הממועט בשטחים ובמים על ידי יצירת גינה ייחודית במרפסות, גגות וחצרות תוך ניצול מקסימאלי של משאבי המשטח וחסכון במים.

דף הפייסבוק שלנו: http://www.facebook.com/ginun.urbani
דף הבלוג שלנו :http://ginunurbani.blogspot.com/

eyeweb בניית אתרים לעסקים